Description
Sõidate tehnilist XC-d? Barzo on 2020. aasta XCO maailmameistri Jordan Sarrou valik. Kuidas saab nii agressiivne XC-rehv nii kiiresti veereda? Barzo võlu algab protektori keskosast, kuhu me paigutame vaheldumisi harjadisaini ja progresseeruvad sipe’i nurgad. Kurvidega tegelevad moto stiilis plokknupud, mis on V-kujulise asetusega. Tulemuseks on rehv, mis veereb kiiresti, kuid pakub samas täissügavusega mustrit. Kivid ja juured? Pole probleemi!
4C COMPOUND: XC-rehvid peavad pakkuma kiirust, kontrolli ja vastupidavust. Vittoria 4C Graphene segud on UCI XC maailmameistrivõistlustel järeleproovitud ja on spetsiaalselt koostatud nii, et need annavad ülima haardumise võimalikult madala veeretakistuse juures, tagades samal ajal pika kasuliku kasutusaja. Keskmises profiilis kasutatakse kahte eraldi Graphene’i segu; üks aluspinnal ja teine pinnal. Aluspinna segu tagab stabiilse aluse ronimis- ja pidurduskoormuse jaoks, kaitstes samal ajal muljumiste ja läbilöökide eest. Pinnakattematerjal on valmistatud nii, et tagada minimaalne veeretakistus, pakkudes samas ülimat veojõudu nii märjal kui ka kuival pinnal. Profiili õlaosas kasutatakse samuti kahte eraldi Graphene’i segu; üks aluspinnal ja teine pinnal. Aluskoostis annab stabiilse aluse kurvikoormusele. Pindmine materjall on loodud nii , et tagada maksimaalne kindlustunne kurvide läbimisel märjal kui ka kuival pinnal. Kõik neli Graphene 4C segu töötavad koos, et minimeerida purunemist ja pikendada kasulikku kulumisiga eri maastikul.
XC Race muster (Tubeless TNT): XC-Trail on Vittoria kõige vastupidavam Cross Country rehvivalik. Xc-Trail karkass on mõeldud kõige nõudlikumatele XC-radadele ja selle küljel on täiendav 120 TPI nailonkiht, mis takistab lõikusi ja läbilööke. Tubeless-ready konstruktsioon võimaldab vastupidavust ja tugevust, ilma et see mõjutaks liiga palju kaalu.
TNT (Tubes No Tubes): Tubeless TLR rehv tugevdatud külgedega. Rehvi saab ohutult kasutada nii torudeta kui ka traditsioonilise sisekummiga. See parandab vastupidavust ja lõikekindlust, pakkudes ka Vittoria legendaarset pehmet sõitu. TNT rehvil on kaks nailonkihti, mis on paigutatud mõlemale küljele. Need kihid on olulised rehvimantli kaitsmisel kivide ja okaste põhjustatud läbilõigete ja lõikuste eest.
GRAPHENE tehnoloogia kohta rehvides: Grafeen on uuenduslik materjal, mida Vittoria kasutab rehvide jõudluse parandamiseks. Grafeen on maailma kõige õhem materjal, kuid samal ajal üks tugevamaid, mida on kunagi tarbijatele mõeldud rehvide puhul kasutatud. Grafeen koosneb ühest kuuekandilise kujuga süsinikuaatomite kihist, mis koostoimib kummiga, täites kummimolekulide vahelist ruumi. See toimib nagu magnet, mis muudab kummi molekulid üksteisele lähemale ja parandab kummi üldist struktuuri. Grafeeni peamised omadused on seotud: Õhukuse / tugevuse / painduvuse / kergusega. MTB rehvide puhul parandab GRAPHENE 2.0 haardumist märjades oludes, kõikides tootesarjades.
Nailonist kest: Nailon on tugev ja vastupidav kunstkiud, mida traditsiooniliselt kasutatakse tugevate rehvide kestade valmistamiseks. Nailonniidid on vähem õhukesed kui puuvillased, seega on rehvimantlite niitide arv tolli kohta väiksem. Nailonkestade eeliseks on see, et need on tugevad ja vastupidavad, pikendades kestvust. Kuna tegemist on tehiskiuduga, ei ole see siiski nii paindlik (pehme/paindlik) kui puuvillane.
Reviews
There are no reviews yet.