Kirjeldus
Jalgrattakiiver HJC IBEX 2.0
Jalgrattakiiver HJC IBEX 2.0 on HJC enda tuuletunnelilaboris välja töötatud ülikerge ja mugav kiiver, mis on disainitud optimaalseima ventileerituse saavutamiseks. Selle ainulaadne kuju parandab aerodünaamikat ja võimaldab soojust kiiremini eemaldada.
Kiivriga on kaasas varupadjad ning kott, mis kaitseb kiivrit transportimisel.
SELFIT ™
SELFIT on automaatne isereguleeruv sobivussüsteem, mis on jalgrattakiivrite sobitamisel revolutsiooniline tehnoloogia.
Kui kiiver on sinu pea järgi paika seatud, ei ole seda vaja enam edasi reguleerida, isegi siis, kui pea liigub sõidu ajal. SELFIT-süsteem kohandab automaatselt vahet ja tagab pideva sobivuse ning mugavuse.
5 STEP SNAP FIT
Viieastmeline kinnitussüsteem võimaldab kiivrit täpselt reguleerida, pakkudes optimaalset sobivust ja mugavust igat tüüpi ja suurusega peadele. Jalgrattur saab sobivust täpselt kohandada, et kiiver oleks igal sõidukorral ideaalselt paigas.
COOLPATH™
COOLPATH on uus tehnoloogia, mis asendab sisemist polsterdust, võimaldades jahedal õhul vabalt ümber pea liikuda ning suurendades sõidumugavust. Jahe õhuvool ning kiivri kergus parandavad sobivust ja tagavad suurepärase sõidukogemuse.
HJC SPORTS NEW TECH (SELFIT™ / COOLPATH™)
Tuuletunnelis testitud
HJC kiivreid testitakse nii laboris kui ka reaalsetes tingimustes, et need vastaksid kõrgeimatele kvaliteedistandarditele. HJC on üks väheseid kiivritootjaid, kellel on oma tipptasemel tuuletunnelilabor, kus testitakse aerodünaamikat, ventilatsiooni, mürataset ja palju muud. HJC tuuletunnelitest mõõdab õhujõudusid erinevates sõiduoludes, et parandada kiivrite jõudlust.
Aerodünaamiline disain
Tuginedes MotoGP võidusõidukiivrite disainikogemusele, on HJC disainerid ja insenerid eksperdid aerodünaamika ja ventileeritud kiivrite alal. Aero-kiivrid on tavalistest võidusõiduratta kiivritest aerodünaamilisemad, kuid sageli kompromissiga ventilatsiooni osas. HJC kiivrite puhul on see kompromiss viidud miinimumini. HJC pakub tõenäoliselt turu parimat ventileeritud pool-aero kiivrit… Säästa vatte HJC kiivritega!
Ventury Dynamics
Maksimaalse ventilatsiooni saavutamiseks rakendatakse HJC aerodünaamiliselt täiustatud mudelites Bernoulli printsiibi tehnilist kohandust. Liikumise ajal suureneb pinnavoolukiirus kiivri tagaosa suunas. Rõhkude erinevuse kaudu juhitakse jahe õhk esimestest õhuavadest sisse ja suunatakse läbi tagumiste ventilatsiooniavade välja, tagades sisemise kuumuse hajutamise ning pakkudes jalgratturile optimaalset õhuvoolu ja ventilatsiooni sõidu ajal.
In-Mold konstruktsioon
In-Mold meetod ühendab EPS-materjali välimise polükarbonaatkestaga, et suurendada struktuurilist tugevust. See parandab jalgratturi kaitset, pakkudes kompaktset tugevdust ja andes tootele täiusliku viimistluse.
Täiustatud õhukanalisüsteem
Teatud kogus õhku siseneb läbi esiossa paigutatud õhuavade, tsirkuleerib kiivri sees ja väljub lõpuks tagumistest ventilatsiooniavadest. Sisemine õhuvoog suureneb, et jahutada pead ja hajutada kuumust.
Sulgkaal
Jalgrattakiiver HJC IBEX 2.0 on projekteeritud ja arendatud võimalikult kergeteks. Tihedus, paigutus, kuju ja materjalid mängivad kõik suurt rolli kaalu optimeerimisel.
Sisemine tugevduse struktuur
Kiivrid on tugevdatud sisemise raamistikuga, mis on integreeritud EPS-konstruktsiooni. See skeletiraam mitte ainult ei hoia kiivrit ühes tükis, vaid muudab selle ka tugevamaks ja vastupidavamaks, et pakkuda paremat kaitset kokkupõrke korral.
Lisainfo tootja kodulehelt: HJC Helmets Official Site – Full-Face, Open-Face, Off-Road Motorcycle Helmets
Vaata ka teisi müügis olevaid kiivreid: Rattakiivrid | Mawest
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.